گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, June 1, 2010

[erfanISLAMI] السلام علیک یا فاطمة الزهراء

http://maarefnab.blogfa.com/post-57.aspx

بسم الله الرحمن الرحیم
 
سلامی به گرمی تابستان و عرض تبریک به مناسبت میلاد موفور السّرور بزرگترین بانوی عالمیان حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها به محضر فرزند بزرگوارش امام عصر عجل الله فرجه و در درجه بعد به شما شیعیان و دوستداران این خاندان.
به عنوان تبریک و عیدی این مطلب را بیان می دارم که عشق و محبّت شما بزرگواران نسبت به اهل بیت علیهم السلام زیاد است، بیشتر گردد.
در ادامه مبحث قبل که در باره ی آیه 23 سوره شوری و فرموده خداوند متعال در مورد مودّت نزدیکان پیامبر عرایض را دنبال می کنیم.
اگر به این آیه خوب دقت کنیم، نکات فراوانی را می توان در آن مشاهده کرد. خداوند می فرماید: ای پیامبر به مردم بگو من از شما مزد رسالت را طلب نمی کنم، الا. مگر چه چیزی؟! به ترتیب قرار گرفت کلمات در این آیه خوب دقت فرمایید. مخاطب را بسیار مشتاق می کند تا بگوید الا، مودّت قربی که همان دوستی و محبّت اهل بیت عصمت است.
خداوند در این آیه در مورد مزد و پاداش رسالت پیامبرش صحبت می کند. مزد و پاداش پیامبر چه اندازه است؟ پیامبر اسلام که تمام انبیاء و اولیاء شهادت به رسالت او داده اند. پیامبری که طی 23 سال رسالت خویش چه رنج ها و عذاب ها که از قوم خود نکشیدند. این همه مصیبت، این همه گرفتاری، این همه خون دل خوردن، این همه آزار و اذیت کشیدن. تنها خلیفه دوم و اعمالش را در نظر بگیرید. چه مشکلاتی که این فرد برای پیامبر ایجاد نکرد. بقیه قوم بماند. آن عصر جاهلیت را در نظر بیاورید و... .
به راستی چه کسی می تواند اجر و مزد پیامبر رحمت را حساب کند؟ و چه کسی می تواند آن را ادا کند؟
اجر و مزدی که خداوند برای فردی که ایمان می آورد و عمل صالح انجام می دهد را در نظر بگیرید. جنّات تجری من تحتها الانهار، خالدین فیها، رضی الله عنه و... .
حال ببینید اجر و مزد پیامبر به چه میزان است؟ پیامبر که خود هزاران مؤمن را پرورش داد که یکی از آن ها جناب سلمان بود، یکی ابوذر و... .چه کسی از عهده دادن اجر و مزد به پیامبر بر می آید؟!!
حال ببینید خداوند می فرماید هیچ اجر و مزدی نمی خواهم مگر دوست داشتن اهل بیت پیامبرتان. این است اجر و مزد رسالت پیغمبر خاتم محمد مصطفی صلی الله علیه و آله.
و شما شیعیان حضرت محمد صلی الله علیه و آله؛ شما شیعیان حضرت امیرالمؤمنین سلام الله علیه، شما شیعیان حضرت فاطمه سلام الله علیها، شما دوستداران ائمه اطهار علیهم السلام. به خود ببالید و شبانه روز خداوند را شاکر باشید که چنین نعمت بزرگی را به شما اعطا کرده است. نعمت ولایت؛ نعمت محبّت؛ نعمت مودّت. آن هم ولایت و محبّت و مودّت چه کسانی؟! کسانی که بزرگترین افراد عالم و انبیاء اولوالعزم خدمت گزار ایشان اند. کسانی که خداوند مدح آنان را می فرماید. این را هم مدّ نظر داشته باشیم که شیطان دشمن قسم خورده شیعیان علی و آلش است. انشاء الله پست مطلب
آینده زیباتر خواهد بود.
خداوندا یاریمان فرما مودّت تنها باز مانده خاندان رسالت را در جان بپرورانیم.
اللهم عجّل لولیک الفرج


[Non-text portions of this message have been removed]

------------------------------------

Yahoo! Groups Links

<*> To visit your group on the web, go to:
http://groups.yahoo.com/group/erfanISLAMI/

<*> Your email settings:
Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to:
http://groups.yahoo.com/group/erfanISLAMI/join
(Yahoo! ID required)

<*> To change settings via email:
erfanISLAMI-digest@yahoogroups.com
erfanISLAMI-fullfeatured@yahoogroups.com

<*> To unsubscribe from this group, send an email to:
erfanISLAMI-unsubscribe@yahoogroups.com

<*> Your use of Yahoo! Groups is subject to:
http://docs.yahoo.com/info/terms/

No comments:

آرشیو مطالب