گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, June 5, 2010

Re: تجدید ارادت

درود به محسن بسیار عزیزم.من که به نوبت خویش از ارادتمندان بوده و هستم در انتظار لطف یاران و بخصوص محسن سعید پور نازنین هستم که خبری رساند و توفیق حضوردر محضر یاران گرامم حاصل شود.قبلا هم عرض کرده ام که با استاد خرم و استاد توکل هم گفتگو کردم استاد فرهنگ شریف را هم هنوز در جریان کار اعضا گروه عاشقان گلها نگذاشته ام هفته گذشته بزرگداشت استاد خرم بود در فرهنگسرای ارسباران.همانجا هم گروه بسیاری از هنرمندان حضور داشتند به استاد گفتم که نسخه های پالایش شده دیگری هم باید تهیه بشود .چند کلامی هم با یاران دیگر بگویم که شاهد دعوت هایی در اماکن مختلف بودم که مانند کارهای دیگرمان در ابتدا استقبال شد و سپس بسردی گرایید.مثل همان کارهایی که دوستانمان کردند.اسامی و نشانی عزیزان را جمع اوری کردند و بی ثمر به بوته فراموشی سپرده شد.برای یک تشکل فرهنگی  هنری  باید برنامه ریزی کرد که جز ان البته همین است که پیش میاید.نکته دیگری که باید عرض کنم این است که پس از اظهار نظر های دوستان در باره صدای خواننده ای. چند نفر از یارانم از بنده سئوال کردند و نظر خواستند.من البته در جای کارشناسی نیستم ولی به ایشان عرض کردم که اینگونه نظرها سلیقه ای است بنظر نا رسای من اصولا مقایسه چند خواننده از بانوان و یا اقایان کار درستی نیست مگر عنوان سلیقه داشته باشد.در غیر این صورت هر صدایی حال و هوای خود را دارد.جنس خودش را دارد.به همین دلیل اهنگ سازان برای هر خواننده بنسبت وسعت و جنس صدای خواننده اهنگ میسازند. که البته منوط است به وقت زیاد و حضور اساتید فن و مسائلی ازین قبیل که درین باب به بحث بنشینند
به هر روی از اطاله کلام عذر خواهم مانند همیشه از ارادت مندان یاران گرامم هستم
پیوسته دلت شاد و لبت خندان باد
فرامرز سمیعی


From: mohsen soly <mohsen.soly@gmail.com>
To: Ali Seylaby <image9195@yahoo.com>; Ali yeganeh <gyeganeh@gmail.com>; Ahmad Fard <ahmadmfard@gmail.com>; amir sadeghi <iranian_songs@yahoo.com>; Bijan Etemadi <bijan_etemadi@yahoo.com>; biuckb <biuckb@yahoo.com>; Hmm Hmm <dunloop123@gmail.com>; dizipizi <dizipizi@gmail.com>; Rick Darbandi <rickplay_1@yahoo.com>; d.tavakoli <d.tavakoli@gmail.com>; soad eshraghi <mastaneh2000@gmail.com>; faramarz samii <fsamii@yahoo.com>; fatemi <fatemi@onebox.com>; Firouz <firos19@yahoo.com>; homayoun avrahami <homayoun26@yahoo.com>; Hooman F. <tohooman@yahoo.com>; Mehdi Jamshidian <mehdi_jam86@yahoo.com>; Kiumars Omidian <kiumars_o@yahoo.com>; mehdi khaledi <mehdi_khaledi@yahoo.com>; keeja <keeja@optusnet.com.au>; white kasko <whitekasko@yahoo.com>; Ahmad Khoramabadi-zad <khoram@gmail.com>; Ebrahemi Mohammad <ebrahemi8979@yahoo.com>; mohammad osuly <m_osuli24@hotmail.com>; validad2 <validad2@gmail.com>; zarinkoob <zarinkoob@googlemail.com>; mansoor <mansoorsahra@yahoo.com>
Sent: Thu, June 3, 2010 12:23:22 PM
Subject: تجدید ارادت

با درود بر سروران گرامی
دیرگاهی است که نشانی از شما بزرگواران در گروه نمی یابم. از سر مهر از تندرستی و شادمانی خویش آگاهم سازید
شاد تندرست و دیر زیوید؛ مهرافزون
محسن سلیمانی

No comments:

آرشیو مطالب