گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, June 5, 2010

Re: الهه

با درود دوست گرامی‌،

شما دقیقا درست به این مورد پی‌ بردید،من حدود ۴-۵ سال هست که به گرداوری
ترانه‌‌های الهه میپردازم،تقریبا همه ترانه‌ها را برای اولین بار
میشنوم،از همان ابتدا فهمیدم که بجز اینکه الهه صدای زیبا و آرامبخشی
دارد،همچنین از قدرت صدای برخوردار بود که می‌توانست ترانه‌ها را با صدای
زیر هم بخواند.این را خوانندگان دیگر نمیتوانستند،و یا اینکه حدود ۱۲
ترانه از عارف قزوینی خوانده،یا اینکه ترانه‌‌های با آهنگ ارمنی.من تا
کنون حدود ۲۷۰ ترانه از الهه در ۴شرد برای دسترسی همگان گذشته،ای کاش
کسان دیگری هم که ترانه‌های این بانو بزرگ را در آرشیو خود دارند،آنها را
در دسترس همگان قرار میدادند تا همه با این آثار ماندگار آشنا
شوند.اینطور که من پی‌ بردم،الهه حدود ۷۰۰-۸۰۰ ترانه از خود برای همه
نسل‌ها باقی‌ گذاشته.روانش شاد.آرتین

On 4 Jun., 06:15, Nukamel <nuka...@gmail.com> wrote:
> *درود بر هموندان گلها
> با سپاس از آرتین که پیوندهای خواننده نامی خانم الهه را برای من فرستادندو با
> دانلود نیمی از ترانه های خانم الهه و دقت در کارهای این خواننده پی بردم که
> دارای چندین سبک در آن زمان بوده و از دیدگاه من برتری بیشتری نسبت به خانم های
> مرضیه و دلکش دارد . خوشحال می شوم چنانچه دوستان آگاهی های بیشتری از این
> خواننده نامی دارند برای گروه ارسال کنند .لازم به ذکر است من چندی است که
> آگاهی های بیشتری از ایشان با شنیدن ترانه های ایشان پیدا کرده ام .البته
> آهنگساز وشاعر هم نباید از دیدمان دور نگاه داریم .
> با آروزی شادکامی و موفقیت برای تمام ایرانیان که به ریشه خود چسبیده اند.
> مسعود
> *

No comments:

آرشیو مطالب