گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, August 27, 2010

Re: خواهش

Doste gerami Namahang Tarane Sakineh az Googoosh pishkesh shome.artin

http://www.4shared.com/video/v4v79KAm/googoosh-sakine.html

On 27 Aug., 10:57, setareh <seti....@gmail.com> wrote:
> *سلام به تمام دوستان عزيز و نازنين در گروه گلها*
> *من سه تا خواهش بزرگ دارم كه حتي اگه يكيشو هم لطف كنيد، سپاسگزار خواهم شد*
> *سه تا آهنگ بسيار دوست داشتني را مدتها بلكه سالهاست دنبالش ميگردم كه از بچگي
> ، خاطرات خيلي قشنگي از هرسه دارم*
> *همان روزهاي خوش گمشدهء كودكي*
> *اوليش  از كورش يغمايي كه شاد هست و البته اسم ترانه را نميدانم*
> *اما ميگه: قد بلند ابرو كمون چشماش سياهه واي*
> *خيلي قشنگه*
> *دومي ترانه اي است آذري از خانم گوگوش، بنام سكينه دايي قيزي*
> *و سومي از خانم سيما بينا يا حتي آقاي مرتضي، بنام جومه نارنجي*
> *البته چند روز پيش يكي از نازنينان، جومه نارنجي را از خانم سيمابينا ارسال
> كردند اما بعد از دانلود، ديدم كه فايل مورد نظر و برنامه اش نه با
> ويندوزمدياپلير باز ميشود ، **بهمين دليل من موفق نشدم بازش كنم** كه از
> ناراحتي اشكم درآمده بود*
> *اما الان تصميم گرفتم از شما خواهش كنم كه اگر برايتان مقدورست اين سه آهنگ و
> ترانه را براي من و ديگراني كه مطمئنم بسيار دوست ميدارند اين آهنگها را،
> بفرستيد*
> *بي نهايت ممنون و سپاسگزارتان هستم، حتي اگر نفرستيد*
> *با مهر و آرزوهاي قشنگ براي همگي شما*
> *ستاره.تهران*
>  <http://trmurl.com/?FWvCv>
>
>  animations_14733333333333.gif
> 99KAnzeigenHerunterladen

No comments:

آرشیو مطالب