گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, August 24, 2010

Re: حفظ حرمت رادیو گلها


درود. من نیز این موضوع خیلی متاسف شدم و از ایمیل توهین امیز ان خانم نسبت به اقای صدری تعجب کردم. امیدواریم دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم

با سپاس
زرتشت صفری


--- On Tue, 24/8/10, Hamid Askari <hormoz603@yahoo.com> wrote:

From: Hamid Askari <hormoz603@yahoo.com>
Subject: حفظ حرمت رادیو گلها
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Tuesday, 24 August, 2010, 15:52

درود بر همه

امروز یک ایمل دیدم که یکی از دوستان برای آقای صدری فرستاده بودند

و با کمال تاسف به ایشان توهین کرده بودند گر چه آقای صدری در جواب

ایمل بنده در مورد آواز بیاناتی فرموده بودند و به نوعی به مسائل مطرح

شده از طرف من اعتراض نموده بودند ولی این دلیل نمی شود که ما جانب

ادب نگه نداریم و با ادبیاتی که در شان ما نیست یکدیگر را مخاطب قرار

دهیم . اگر یادتان باشد بنده خیلی محترمانه برای روشن شدن موضوع

و آگاهی دوستان و بخصوص آقای صدری در مورد سابقه خودم در امر

 آواز مطالبی را به رادیو گل ها ارسال نمودم ولی به کسی هم کوچکترین بی

احترامی نکردم . از دوستان خواهش می کنم گاهی مواقع اگر نوشته ای

در رادیو گلها می بینند که با باورهایشان همراه نیست  بر احساسات خود غلبه کنند

و هر توهینی را نسبت به دوستان روا ندارند و اگر تاب تحمل ندارند بهتر است

با ارسال پیام به ایمیل شخص مورد نظر  اعتراضشان را بیان کنند و این

گونه مسائل را به صحن پاک رادیو گلها که جایگاه شعر و ادب وموسیقی است نکشانند

 

 

از زیاده گویی شرمسارم

 

با احترام

ح - ع

هرمز

 

 



No comments:

آرشیو مطالب