گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, February 24, 2011

شاخه گل شماره 145

درود بر دوستان 

یک شاخه گل برنامه شماره 145 /باهمکاری بانو مرضیه /شعر واهنگ از علی اکبر خان شیدا/اهنگ در بیات اصفهان /گوینده روشنک /زمان برنامه14 دقیقه10 ثانیه /اعلام برنامه دارد 
 
 اشعار متن برنامه 
در خم زلف تو از اهل جنون شد دل من  2
واندر ان سلسله عمری است که خون شد دل من 

پیش اهل حرم ودیر زبون شد دل من 
این همه فتنه مگر زیر سر لطف تو بود

که گرفتار بدین سحر وفسون شد دل من 

این همه فتنه مگر زیر سر لطف تو بود
که گرفتار بدین سحر وفسون شد دل من
 تصنیف
باشد از لعل تو یک  باشد از لعل تو یک 
بوسه تمنا تمنای دلم

خدا وای ودلم عزیز وای دلم 
 میکشم خجلت از این میکشم خجلت از این خواهش بیجای دلم
 خدا وای ودلم عزیز وای ودلم

 عاشق روی توام بسته موی تو ام کشته بوی  توام
جانم اه ساکن خدا کوی توام 
من ندانستم از اول که تو بی مهر  و وفایی

عزیز من که تو بی مهر وفایی 
عهد نابستن از ان   به   که ببندی   ونیایی وعزیز من نیایی
دوستان منع کنندم که چرا دل به تو دادم
باید  اول زتو پرسم که چنین خوب وچرایی 
عزیز من که چنین خوب وچرایی

ای بت چین  ای بت چین ای صنم 
حوروش ماه جبین ماه جبین ای صنم 

من از تو دوری نتوانم دگر
کز تو صبوری نتوانم دگر عزیز دلم

هر که تو را دید وزخود دید زخود دل برید
رفت زخود هر که  رخت را ورخت را بدید 
من از تو دوری نتوانم دگر
کز صبوری نتوانم دگر عزیز دلم 
زلفت وبه رخساره

چو افشان کنی چو افشان کنی چو افشان کنی
حالت جمعی پریشان کنی پریشان کنی پریشان کنی
وای بحال دل شیدا  دل شیدا ی من
 من از تو دوری نتوانم دگر
  کزتو صبوری نتوانم   دگرعزیز دلم



سعیدپور

  


No comments:

آرشیو مطالب