گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, May 29, 2011

فقط یک درد دارم ان هم تنهای است

خصوصیت کسی که دوستاش خواهم  داشت

  

عاشق نمیشوم اگر شدم به  بهترین میشوم

دلبر نمیشوم اگر شدم به  زیباترین میشوم

یار نمیشوم اگر شدم  به ، با وفاترین میشوم

همدم نمیشوم اگر شدم  به  آرامترین میشوم

همراه نمیشوم اگر شدم به صبور ترین  میشوم

شریک نمیشوم اگر شدم به   قانع ترین میشوم

هم راز نمیشوم اگر شدم به با  وقار ترین میشوم.

همسفر نمیشم اگر شدم به  بخشند ترین میشوم

هم کلام نمیشم اگر شدم به  فروتن ترین میشوم

 

هم نشین نمیشوم اگر شدم به  نجیب ترین میشوم

هم  غذا نمیشم اگر شدم  به  پاکیزه ترین میشوم

هم کار نمیشوم اگر شدم به  پاکترین میشوم.

هم صدا نمیشوم اگر شدم به صادقترین میشوم .

هم رزم نمیشوم اگر شدم به شجاع ترین میشوم .

 

اگر اینها نباشن دلم میشکنه.

 اگر دلم شکست چینی که نیست  بندش بزنم 

پس تنهای را دوست دارم.

 اگر اینها که من میخوام را نداشت.

 فقط یک درد دارم ان هم تنهای است  

م.. س,, زاده  

  

نسیم استرالیا  

No comments:

آرشیو مطالب