گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, May 24, 2011

FW: تقدیم میشه به همه ی مادران خوب دنیا چه امروزچه فردا یافرداهای دگر

 

 

 

 

From: mehrdad [mailto:mehrdad@starmarine.net]
Sent: Tuesday, May 24, 2011 11:42 AM
To:
Subject: ب

 

 

    

 

  این سروده تقدیم میشه به همه ی مادران خوب دنیا چه امروزچه فردا یافرداهای دگر

 

 

می خواهم مستی در ابیاتت کنم

××××××××××××××××××

می خواهم مستی در ابیاتت کنم

تو افسانه ای از وفا سیرابت کنم

می خواهم در بوم رنگ نقاشیم

تصویرهجررابه دامانت کنم

در خواب و بیداری با نغمه ها

بر عرش برین بنشانمت، جایت کنم

ای به ره رفته با ذرات عشق

می خواهم با مهر و وفا همراهت کنم

کوله بارم پرشده از شعر چشمانت، ببین

می خواهم کوله باررابه دریایت کنم

ای شیدا زده در لحظه ی های دلدادگی

می خواهم با باد صبا همراهت کنم

ای که با شیره ی جانت به مهر جان داده ای

می خواهم برتو فدا جانم برجانت کنم

 

                                       مهرداد عسکری بهبهانی

                                           2/8/89 ( مهر)

 

 

 

.

 

No comments:

آرشیو مطالب