گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, July 28, 2011

Re: دلکش - موج

با تشکر از تذکر دوست گرامی ، آقای اسفندیاری ، نام ترانه سرا را اصلاح کردم
آهنگساز : پرویز یاحقی __ ترانه سرا : اسماعیل نواب صفا
 
_____________________________________________


2011/7/28 Fariba Emamian <emamian.f@gmail.com>
دوستان درود ، ترانه " موج " با صدای بانو دلکش
 
آهنگساز : پرویز یاحقی ___ ترانه سرا : نواب صفا
 
تقدیم به شما
فریبا امامیان
 
موج
 
من موج دربه درم ، از دنیا بی خبرم
بحر خروشان منزلِ من
سیلی طوفان حاصل من

بر لب آید نفسم
چون بر ساحل برسم
سنگ جفا کوبد به سرم
می کند از نو در به درم
من هم سوی دریا ناله کنان  برگردم
سوی همدردانم از دل و جان برگردم
بی تاب و زار و لرزان برگردم

بار  دگر ، غمزده تر ، بروم
ز ساحل غم سوی دریا من
می کِشد و می کُشدم ، بنگر
امید دلم ، چه کند  با من
من طفل طوفان شده ام
موجم سرگردان شده ام

آه ، که بود شب من طوفانی
در ، شب من نبود ، پایانی
زنده ام  از  بی  آرامی
ترسم که بمیرم چو بیاسایم
جز در دل طوفان نبود جایم

من عشقی جان فرسا می خواهم
دریایی  طوفان زا می  خواهم
من طفل طوفان شده ام
موجم سرگردان شده ام

No comments:

آرشیو مطالب