گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, August 12, 2011

شد زمین مست شاه زیدی


تصنیف زیبای شد زمین مست از ساخته های استاد علی تجویدی با اجرای اصغر شاه زیدی
تقدیم به تمام دوستداران رادیو گلها - نبوی

http://www.4shared.com/audio/VtoG42AJ/Tasnif_shod_zamin_mast.html

می و میخانه مست و می کشان مست، می کشان مست
زمین مست و زمان مست آسمان مست، آسمان مست
نسیم از حلقه ی زلف تو بگذشت
چمن شد مست و باغ و باغبان مست،
باغبان مست

تا زدم یک جرعه می از چشم مستت
تا گرفتم جام مدهوشی ز دستت
شد زمین مست
آسمان مست
بلبلان نغمه خوان مست
باغ مست و باغبان مست
باغ مست و باغبان مست

تو زمزمه ی چنگ و عود منی
نغمه ی خفته در تار و پود منی
تو باده و جام و سبوی منی
مایه ی هستی و های و هوی منی
گرچه مست مستم و می پرستم
به هر دو جهان مست عشق تو هستم
به هر دو جهان مست عشق تو هستم

تو زمزمه ی چنگ و عود منی
نغمه ی خفته در تار و پود منی
تو باده و جام و سبوی منی
مایه ی هستی و های و هوی منی
گرچه مست مستم و می پرستم
به هر دو جهان مست عشق تو هستم

به هر دو جهان مست عشق تو هستم

تا من چشم مست تو دیدم
ز ساغر عشقت دو جرعه کشیدم
شد زمین مست
آسمان مست
بلبلان نغمه خوان مست
باغ مست و باغبان مست
باغ مست و باغبان مست



No comments:

آرشیو مطالب