گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, August 11, 2011

Re: ترانه زنگ کاروان سرهنگ زاده

سلام
مگه آقای سرهنگزاده فوت کردن!!!!!؟؟کی؟

On 8/9/11, ATA NABAVI <atadoost@yahoo.com> wrote:
>
> ترانه زیبای زنگ کاروان با صدای زنده یاد کورس سرهنگ زاده
> به امید روزی که لیلای کسی رو هیچ کاروانی نبره
> تقدیم به تمام دوستداران رادیو گلها - نبوی
>
> http://www.4shared.com/audio/Z64QvbJk/Zange_Karevan___Kooros_Sarhang.html
>
> ای کاروان
> ای کاروان
> لیلای من کجا می بری؟
> با بردن لیلای من
> جان و دل مرا می بری
> ای کاروان کجا می روی؟
> لیلای من چرا می بری؟
>
> در بستن پیمان ما تنها گواه ما شد خدا
> تا این جهان بر جا بود
> این عشق ما بماند به جا
> ای کاروان کجا می روی؟
> لیلای من چرا می بری؟
>
> تمام دینم به دنیای فانی
> شرار عشقی که شد آسمانی
> به یاد یاری خوشا آه و اشکی
> به سوز عشقی خوشا زندگانی
> همیشه خدایا محبت دلها
> به قصه بماند به نام دل ما
> که لیلی و مجنون فسانه شود
> حکایت ما جاودانه شود
>
> ای کاروان
> ای کاروان
> لیلای من کجا می بری؟
> با بردن لیلای من
> جان و دل مرا می بری
> ای کاروان کجا می روی؟
> لیلای من چرا می بری؟

No comments:

آرشیو مطالب