گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, November 24, 2011

درخواست آهنگی از دلکش

درود به دوستان رادیو گلها
من دنبال ترانه ای از ساخته های خالدی با کلام زیبای ازنواب صفا میگردم
به نام یار جفا کار
گویا از نخستین ترانه های بانو دلکش است که در بزمها وکنسرت امریکا به
شکل ناقص اجرا شده
هر کسی اصل این اثر را دارد مرا یاری کند
با سپاس
ما را زچه پابند جنون کردی و رفتی / آخر چه بگویم که تو چون کردی و رفتی

در ساغرم ای یار / ای یار جفاکار / خون کردی ورفتی

دردا که زدستت /جامی نگرفتم / وز ترکی مستت / کامی نگرفتم

از سلسله موئیت / وز نرگس جادویت / دارم گله هایی

من مرغ گرفتارم / چون چشم تو بیمارم / ای گل چه بلایی

دوش آن بت بی مهر و وفا رفت ونیامد / یا جان زتن خسته ما رفت و نیامد

آمد به لبم آه / از بزم من آن ماه / تا رفت ونیامد

آن کس که بر آن گل / اینگونه جلا داد / گنجی ز تحمل / بر اهل وفا داد

نالم ز غمت چون نی / با اهل صفا تا کی / بی مهر و وفائی

من مرغ گرفتارم / چون چشم تو بیمارم / ای گل چه بلائی

No comments:

آرشیو مطالب