گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, November 29, 2011

Re: اجازه از دوستان

درود بر شما

دوست گرامی‌،از نظر من موردی ندارد،برای آشنایی با موسیقی‌ ایرانی برای
دیگران، همانطور که من بارها گفته‌ام گنجینه موسیقی ایرانی متعلق به
همگان هست و همه باید از آن لذت ببرند،برای من قابل قبول نیست که حتی
کسانی عکس هنرمندان قدیمی‌ را مال شخصی‌ خود میدانند و اغلب پیش میاید که
من وقتی‌ به دنبال عکس خواننده یا هنرمندی هستم،میبینم که بر روی عکس
آنچنان مهری خورده،که چهره آن عزیز را پوشانده.هدف در اینجا فقط زنده
نگاه داشتن نام پیشکسوتان قدیمی‌ و آثار آنهاست و نه به نام خود آثاری را
مهر زدن


شاد باشید

آرتین

----

On 30 Nov., 07:32, majid majid <majid4532...@gmail.com> wrote:
> سلام ميخواستم ببينم دوستان اجازه ميدن از لينکهاشون تو وبلاگ شخصي با
> ذکر منبع و نامشون استفاده کرد
> بيشتر منظورم دوستان بزرگواري مانند آرتين 20و کاظميان و ..است

No comments:

آرشیو مطالب