گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, December 19, 2011

Re: تصنیف کردی از خانم پریسا

هدیه ای برای شب یلدا
آقا رسول گرامی، در چنته من دو مجموعه به نام اجراهای محلی از پریسا هست که پیش کش می کنم. امید دارم که گم شده شما بین آنها باشد. از دیگر دوستان چشم انتظار آگهی درست یا نادرست این برنامه ها را دارم. شاد باشید. لطیف
..
http://www.4shared.com/mp3/_37wOjXk/Parisa-Mahali-2.html
http://www.4shared.com/mp3/hRcxlpHJ/Parisa-Mahali-1.html

دوستم داری
می دانم
باز-
دوست دارم که بپرسم گاهی

دوست دارم که بدانم امروز-
مثل دیروز
مرا می خواهی

مهربانی ست و یا بی مهری ست؟
تنگ بی آب، برای ماهی

فرصتی تا بسراییم از هم
بس کن از فلسفه های واهی

عشق، عشق است ، چه بر لوحی زر-
بنویسند،
چه برگ کاهی

پرسش از عقل چه جایی دارد؟
تا جنون می دهدت آگاهی

غیر از آن کوچه که دیوارش نیست
خانه دوست ندارد راهی

محمدعلی بهمنی، کتاب " من زنده ام هنوز و غزل فکر می کنم"
 

--- On Mon, 12/19/11, rasool jamshidi <rasooljamshidi@gmail.com> wrote:

From: rasool jamshidi <rasooljamshidi@gmail.com>
Subject: تصنیف کردی از خانم پریسا
To: "golha" <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Date: Monday, December 19, 2011, 12:56 AM

با سلام حضور همه عزیزان در گروه وزین رادیو گلها
چند شب پیش خدمت یکی از پیران موسیقی کسب فیض میکرد ایشان گفتند در اوایل ده 50 خانم پریسا و یا شاید خانم هنگامه اخوان تصنیف بسیار زیبایی را به زبان کردی خوانده است. این حقیر هرچی جستجو کردم به نتیجه ای نرسیدم . لطفا از عزیزان گروه بویژه بزرگواران و صاحب نظران اگر کسی این تصیف را در اختیار دارد این حقیر منت پذیر خود فرماید
با ارادت جمشیدی

No comments:

آرشیو مطالب