گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, January 17, 2012

Fw: سپاسگزاری و پیشنهاد

من نيز به نوبه خود از تمام اين عزيزان و خصوصاً مديريت محترم سايت جناب آقاي فرحبخش تشكر و قدرداني ميكنم و خدا قوتي به تمام اين عزيزان مي گويم
و اميدوارم كه هرچه زودتر شاهد حضورمجدد ستاره عزيز و جناب شرفي در اين جمع باشيم
 نيك سخن
 
 
 

--- On Wed, 18/1/12, mansoor <mansoorsahra@yahoo.com> wrote:

From: mansoor <mansoorsahra@yahoo.com>
Subject: سپاسگزاری و پیشنهاد
To: "golha" <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Date: Wednesday, 18 January, 2012, 4:23 AM



به نوبه خودم از همه دوستان  گرامی که   گنجینه و  داشته های موسیقایی خود  را به اشتراک  میگذارند  به ویژه از آقای  کاظمیان   و آرتین عزیز که همچنان خستگی ناپذیر جان درکالبد  وبسایت ارزشمند رادیوگلها  مید مند  سپاسگزاری  میکنم .

بویژه   یاد همه دوستان قدیمی که در این راه  تلاش شایسته  و  بایسته کرده  و گنجینه گلها را پر بار تر کردنند   بخیر،  هر چند که بسیاری از انها  این روزها کمتر حضور دارند. دست یکایک شما را میفشاریم و در هر کجا که هستید آرزوی  شادمانی و پیروزی برایتان  داریم .

  همچنین  آرزوی رهایی دوستان قدیمی ستاره نازنین  و شرفی  عزیز را  داریم .


 نیز فراموش نکنیم که همه اینها در پرتو تلاشهای شبانه  روزی مدیریت گرامی وبسایت جناب  فرحبخش میسر است.
تصور کنید که هر کس در این روزگار غم نان و کار دارد اما چگونه است که کسی همچون   ایشان شبانه روز از کار و زندگی خویش مایه میگذارند و بدون هیچ چشمداشت مادی و تنها به عشق کامروایی و بهره مندی هموطنان و عاشقان موسیقی ایرانی همت کرده  و   این گنجینه گرانبها  را به گوش مشتاقان  آن در سرتاسر دنیا میرساند  .
همه میدانیم که پخش شبانه  روزی و پیوسته  رادیوگلها ,  بدون یک روز و یک ساعت وقفه و طی سالیان متمادی   تنها با فشار یک تکمه و کلید و رها کردن دستگاهای مربوطه  امکان پذیر نیست و پشتیبانی و تدارکات و زحمات شبانه  روزی میطلبد . اما تنها عشق و احساس مسولیت  است که بعضی انسانها را این چنین  فداکار و پویا نگه میدارد.
کاش میشد دوستان و هموندان گرامی همگی با هم به شکلی از خدمات و تلاشهای مدریت محترم وبسایت قدر دانی نماییم
.

با  احترام و آرزوی تندرستی و  شادکامی همگی


صحرا



No comments:

آرشیو مطالب