گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, October 26, 2012

خدا دلم گرفته _ گلپا

خدا دلم گرفته
....
آهنگ:اسدالله ملک  مایه دشتی  شعر:هما میرافشار  خواننده:گلپا
.......
نشسته ام منو، شکسته های دل، شکسته و رسوا، غریبم و تنها
خدا خدا دلم گرفته، دلم گرفته
.......
جهان پر از غمه، یه دشت ماتمه، برام یه زندونه
شراره های غم، درون سینه ام، یه عمره مهمونه
.......
آه ای خدا ببین زبیم آبرو اشکم دگر زغم شکسته در گلو
رها کن از هستی دلی که بشکستی
شکسته دل صدا نداره صدا نداره
دلی که خاموشه دگر نمیجوشه در این جهان بها نداره
بها نداره
.....
نه شوق و تمنایی نه حسرت  فردایی
که دگر ز جهان دلم گرفته، دلم گرفته
رها کن ازهستی دلی که بشکستی
شکسته دل صدا نداره، صدا نداره
دلی که خاموشه دگر نمیجوشه در این جهان 
بها نداره بها نداره
......
با مهر و احترام
حمید شجاع الدینی

No comments:

آرشیو مطالب