گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, October 31, 2012

کلبه من _ دلکش

کلبه من
.....
آهنگ:پرویز یاحقی  شعر:بیژن ترقی  دستگاه:همایون  خواننده:دلکش
......
به سرایم آمد ناگه آنکه کشیده ز من دامن
آنکه رمیده چو بخت از من
چو بهاران آمد تا این کلبه من کند او گلشن
دیده من بشود روشن
آشفته شدم ناگه صد بوسه زدم بر ره
تا که ز در آن مه زیبا آمد
بعد از غم مهجوری تنهایی و رنجوری
همنفسی همچو مسیحا آمد
همچون پری آن زیبا آن گوهر بی همتا
خنده به لب بر سر پیمان آمد
آن غنچه امیدم بشکفته شده دیدم
در بر من چون گل خندان آمد
عمری برسر پیمان بنشستم
در دل ،خار جفایش بشکستم
نشدم ز پی دگران، نگذشت غم من به زبان
ویران بود این کاشانه ،گلشن شد این ویرانه
گفتمش این ویرانه من لطف و صفا دادی
گرمی و شادابی تو بر این کلبه ما دادی
بر همه دلدارا مه من درس وفا دادی
به جهان ز غمت چه کشیدم
تا که وفای تو دیدم
میخندد بر رویم امیدم
.....
با مهر و احترام
حمید شجاع الدینی









No comments:

آرشیو مطالب