گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, February 28, 2013

به سوی تو _ کوروس سرهنگ زاده

به سوی تو
(بگو کجایی)
.....
آهنگ:مجیدوفادار  شعر:عبدالله الفت  مایه دشتی  خواننده:کوروس سرهنگ زاده
......
به سوی تو، به شوق روی تو، به طرف کوی تو
سپیده دم آیم مگر تورا جویم، بگو کجایی؟
نشان تو گه از زمین گاهی زآسمان جویم
ببین چه بی پروا ره تومیپویم بگو کجایی؟
کی رود رخ ماهت از نظرم نظرم
به غیر نامت  کی   نام  دگر  ببرم
اگر تورا جویم  حدیث دل گویم، بگو کجایی؟
به دست تو دادم دل پریشانم دگر چه خواهی؟
فتاده ام از پا بگو که از جانم دگر چه خواهی؟
یکدم از خیال من نمیروی ای غزال من
! دگر چه پرسی ز حال من
یکدم از خیال من نمیروی ای غزال من
! دگر چه پرسی ز حال من
تا هستم من اسیر موی توام به آرزوی توام
اگر تورا جویم حدیث دل گویم ،بگو کجایی؟
به دست تو دادم دل پریشانم دگر چه خواهی؟
فتاده ام از پا بگوکه از جانم دگر چه خواهی؟
......
با مهر و احترام
حمید شجاع الدینی






No comments:

آرشیو مطالب