گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, February 22, 2013

شب آشنایی _ الهه

شب آشنایی
...
آهنگ:جواد معروفی   مایه دشتی    خواننده:الهه
....
تویی با من سر گران تا کی؟    به دلخواه دیگران تا کی؟
! غافل ازدل من
غم عشق و درد تنهایی       چو دریایی بیکران تا کی
! درمقابل من
...تا به کی دوری وبی همزبانی من     بی وفایی تو مهربانی من، آه

غم ای زندگی جاودانه من    تو برهم زده ای آشیانه من

شعله ازآشیان من میزنی خوش به جان من   برسراپا وجودم، برهمه تاروپودم
......
غم ای همدم روزگارم     خدا را در این شام تارم

تو یک لحظه تنها گذارم ، تو یک لحظه تنها گذارم

خداوندا با دل امشب چه کنم؟   مرا شورفتنه، یارب چه کنم؟

به یادشب آشنایی او    به سوزغمم درجدایی او

غم ای زندگی جاودانه من    تو برهم زده ای آشیانه من

شعله ازآشیان من میزنی خوش به جان من   بر سراپا وجودم، برهمه تاروپودم
.....
با مهر و احترام
حمید شجاع الدینی
  

 

No comments:

آرشیو مطالب