گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, December 15, 2013

در خواست

دوستان با درود روی صفحه جستجو گر گوگل برای من پیغام زیر درج است و من نمی توانم به برخی اطلاعات دست پیدا کنم . 
آیا فقط من این مشکل رو دارم یا همگانی است ؟
و اگر من مشکل دارم راه چیست و چاره کدام است ؟
ممنونتان میشوم

SSL search is off



This network has turned off SSL search, so you cannot see personalized results.



The security features of SSL search are not available. Content filtering may be in place.

--
 
---
‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "دوستان راديو گلها" مشترک شده‌اید.
‏برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha و unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_out دیدن کنید.

No comments:

آرشیو مطالب