گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, February 4, 2015

گلهای رنگارنگ 571 و شادروان دکتر علی صدارت

با درود خدمت دوستان و یاران و عاشقان
در گلهای رنگارنگ 571 ابیاتی از شادروان دکتر صدارت انشاد می‌شود اما ناقص است 
ابیات انشاد شده شامل این ابیات است

امید  مهر  از  آن  ماه  مشك  بو  دارم
وفا   ز   گل   ثمر   از    سرو    آرزو   دارم
سیاه  روزی  و  بی تابی  و    پریشانی
به   یادگار    از    آن    زلف  مشك بو دارم
كسی   كه  روی تو را دیده نیك می داند
كه در دل این همه حسرت من از چه رو دارم
شكایت من از او ناسپاسی است نسیم
كه   هر چه   دارم  از  آن  ماه مشك بو دارم


از دوستان اگر کسی تاریخ سرایش این ابیات و عنوان غزل را می‌داند در صورت امکان اگر معرفی کند سپاسگزار خواهم شد


همیشه شاد و همیشه خوش باشید

--

---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «دوستان راديو گلها» در Google Group ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

No comments:

آرشیو مطالب