گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, October 28, 2016

Re: سلام

با سپاس فراوان از دوستان گرامی 

On Wednesday, December 31, 2014 at 11:52:09 PM UTC+3:30, mahmoudsharifi194921 wrote:


با سلام  
مرسی از تلاش همه دوستان و تبادل آهنگهای زیبا  . من یه سوال دارم
دلکش یه ترانه داره که اسمشو نمیدونم ولی قسمت هائی از متن شعر یادمه . میتونید کمک کنید پیداش کنم لطفا ً 
چون توئی عشق من بر تو رو کنم    هر طرف من تو را جستجو کنم
پر بود شهری از گفتگوی من         بس که من با غمت گفتگو کنم
عاقبت بر سر کوی تو جان فدا کنم   جان فدا کنم..........

--

---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «دوستان راديو گلها» در ‏گروه Google ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت رایانامه از آن، رایانامه‌ای به friends-of-radio-golha+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

No comments:

آرشیو مطالب