گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, October 30, 2016

Re: درخواست آهنگ رعنا

سلام دوست عزیز
ممنون میشم اگر اون آهنگ رو برای منم ارسال بفرمکایید. آهنگ رعنا با صدای خانم الهه.من برای مادرم دنبال این آهنگم و پیداش نکردم الان به طور ناگهانی با متن ایمیل دوستان برخورد کردم که اونها هم دنبال این آهنگ بودن و شما فرموده بودید این آهنگ و دارید.
ممنون میشم اگر برای منم بفرستید.
با سپاس

On Wednesday, January 27, 2010 at 11:45:56 PM UTC+3:30, paulhoushang wrote:
دوست عزیز من این آهنگ را با صدای آقای رشید مستقیم و هم با صدای خانم الاهه  دارم اگر بخواهید بریتان میفرستم دوستدار شما هوشنگ

2010/1/27 amir <amir.5482@gmail.com>
سلام دوستان من سالهاست دنبال آهنگی قدیمی می گردم بنام رعنا البته نه از
خانم ضرابی با مضمون زیر : این زنگ سر و اون زنگ سر رعنا .رعنا پیش و من
پشت سر رعنا ، قربان چشم مست تو رعنا ، سیاه می پرست تو رعنا .... و الی
آخر ممنون می شم اگه کسی لا اقل اسم خواننده رو بهم بگه .

--

---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «دوستان راديو گلها» در ‏گروه Google ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت رایانامه از آن، رایانامه‌ای به friends-of-radio-golha+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

No comments:

آرشیو مطالب