گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, January 21, 2008

آرشيو گلها

با سلام خدمت دوستان عزيز
بي ترديد راه اندازي راديوگلها كاري بزرگ و خدمتي ارزنده است كه براي
بانيان آن آرزوي موفقيت در كاري كه شروع كرده اند دارم با اين حال بايد
دانست كه فقط گام اول است و نياز به برداشتن گامهاي بعدي دارد
به نظر من يك گام مهم تهيه و تكميل بانك اطلاعاتي كامل با كمترين نقص و
كاستي در مورد برنامه هاي گلها است
با توجه به پيشگام شدن راديو گلها در اين كار بزرگ به نظر من بهترين مكان
براي اين آرشيو فرهنگي ملي راديو گلها است
آرشيوي كه راديو گلها در اختيار دارد ممكن است در دو مورد دچار نقص باشد
الف بعضي شماره ها را نداشته باشد
ب از بعضي برنامه ها ضبط باكيفيتي در دست نباشد
در هر دو حالت همكاري دوستان راديو گلها براي تكميل اين آرشيو بسيار
ضروري است
يشنهاد ميكنم راديو گلها فهرست كامل شماره برنامه هايي را كه در اختيار
دارد درسايت ارائه كند
و همه دوستان اگر ميتوانند براي تهيه و ارسال شماره هاي ناموجود همكاري
كنند تا اين آرشيو ملي به مرور زمان كامل شود
با احترام به همه دوستان راديو گلها
علي رضانژاد

1 comment:

Anonymous said...

سلام

فهرست برنامه ها رو در اینجا پیدا کردم. فکر کردم شاید کمکی باشه:

http://forum.persiantools.com/t92139.html

موفق باشین!

آرشیو مطالب