گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, April 7, 2008

golhaye nashenakhteye man

سلام به دوستان راديو گلها

تعدادي از برنامه هاي گلهاي آرشيو من بدون شماره هستند. اگر كسي از دوستان نام برنامه هاي زير را ميداند به من معرفي كند:

  1. گلهاي رنگارنگ بنان- با ترانه جاوداني الهه ناز
  2. -برنامه گلها، محمودي خوانساري- آن نه رويست كه من مست جمالش باشم
  3. -برنامه گلها يا موسيقي ايراني، شجريان- پيش رويت دگران صورت بر ديوارند
  4. -گلهاي رنگارنگ بنان- اي ني محزون نوايي ساز كن
  5. -برنامه شاخه گل، خانم پروين- در وصف شاعري به نام حسن عتابي
  6. -برنامه گلها، بنان-خانم ياسمين- اي دل مباش...
  7. -برنامه گلهاي رنگارنگ يا برگ سبز (احتمالا شماره 304)- گلپا- بازآ و خانه من بيخانمان بسوز
  8. -برنامه گلها، گلپا- من آفتاب بر لب بام هستي ‌ام
  9. -برنامه گلها (احتمالا شاخه گل)، ايرج- تا ماه رسيده ماهم امشب- شوشتري
  10. -برنامه گلها، شجريان- به من ارچه مي پرستم مدهيد مي كه مستم- با دكلمه يك آقا
  11. -گلهاي رنگارنگ شماره – نامشخص  بنان- اي ني محزون نوايي ساز كن
  12. -يك شاخه گل ،گلپا- سر كوي دوست عمري قدم از وفا زدم من
  13. -برگ سبز،گلپا - دشتی- تا ما به سر كوي مغان خانه گرفتيم- داديم زكف خرقه و پيمانه گرفتيم

No comments:

آرشیو مطالب