گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, March 31, 2010

ادبیات پشت کامیونی



--- On Wed, 3/31/10,
Subject:  ادبیات پشت کامیونی
To:
Date: Wednesday, March 31, 2010, 4:34 AM

 

 ادبيات پشت کاميوني



                            

لاستيك قلبمو با ميخ نگات پنچر   نكن
* 
بوق نزن ژيان
ميخورمت
*
بر در ديوار قلبم نوشتم ورود ممنوع 
عشق آمد و گفت من بي سوادم

 

قربان وجودت که وجودم زوجودت بوجود آمده مادر
* 
شتاب مكن،مقصد خاك است
*
رادياتور عشق من ازبهر تو، آمد به جوش 
گر نداري باورم بنگر به روي آمپرم
*
تو هم قشنگي
* 
کاش جاده زندگي هم دنده عقب داشت
*
سر پاييني برنده 
سر بالايي شرمنده
* 
داداش مرگ من يواش
*
كاش ميشد سرنوشت را از سر نوشت
*
تند رفتن که نشد مردي 
چشم انتظارم كه برگردي
* 
يا اقدس 
يا هيچكس
* 
زندگي نگه دار پياده ميشم
آيي بي وفا کجا ميري 
اونطرفي که ورود ممنوعه
*
اي ماشين با مرام، نشو نامرد با ما
*
عشق يعني 
بهش بگي دوسش نداري ؛ 
و بعد بري يه گوشه و حسابي گريه کني
* 
محبت از درخت آموز که سايه از سر هيزم شکن هم برنميدارد
*
درياي غم ساحل ندارد

بابا تو ديگه کي هستي
*
قربون دل غريب پرستت
*
داداش، جون من يواش
* 
خوش غيرت
*
*
از عشق تو ليلي ........... رفتم زير تريلي
*
دنبالم نيا اسيرم مي شي
* 
همه از مرگ مي ترسند من از رفيق نامرد
*
در پناه مولا
*
به مد پرستان بگو آخرين مد کفن است




No comments:

آرشیو مطالب