گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, March 30, 2010

Fw:تشکر از بزرگ مردی بنام آقای جعفر کاظمیان ویدیوی من وبابا -ایرج واحسان

باسلام خدمت سرور گرامی جناب کاظمیان عزیز
امیدوارم هرجا که هستید سلامت وتندرست باشید. بنده از راه دور دستان پر مهرتان را میبوسم چرا که شما دراین آشفته بازار موسیقی هیچگاه چشمداشتی از خواسته های زیادی که ازشما میشود نداشتید بنده به خودم می بالم که هموطنی چون شما دارم که سخاوتمندانه به تمامی خواسته ها پاسخ مثبت دادید و خواسته های این مردم فرهنگ دوست را اجابت کردید
زنده باد بر شما مرد دریا دل این سرزمین که واقعا روح بزرگی دارید
باتشکر
 کوچیک شما کورش سام دلیری 


--- On Mon, 29/3/10, jafar kazemian <mikhak.kh@gmail.com> wrote:

From: jafar kazemian <mikhak.kh@gmail.com>
Subject: ویدیوی من وبابا -ایرج واحسان
To: "دوستان گلها" <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Date: Monday, 29 March, 2010, 10:17 PM

باسلام ویدیوی من وبابا با اجرای ایرج واحسان
تقدیم دوستان وهمچنین دوست عزیزجناب کوروش سام دلیری
ارادتمند کاظمیان
To unsubscribe from this group, send email to friends-of-radio-golha+unsubscribegooglegroups.com or reply to this email with the words "REMOVE ME" as the subject.


New Email names for you!
Get the Email name you've always wanted on the new @ymail and @rocketmail.
Hurry before someone else does!

To unsubscribe from this group, send email to friends-of-radio-golha+unsubscribegooglegroups.com or reply to this email with the words "REMOVE ME" as the subject.

No comments:

آرشیو مطالب