گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, June 7, 2010

Fw: NIAYESH





---





نیایش
 
نیایش برترین جلوه عشق است
نیایش با دعا خواندن متفاوت است
دعا خواندن از سر می جوشد و نیایش از دل
آنها کلماتند و نیایش ، سکوت محض
خداوند پیش از آنکه بگوییم شنیده است
نیایش محاوره نیست
ارتباطی است در سکوت و خلوت
باید در خلوت درون
جایی که کلمه رد و بدل نمی شود
در سکوت و سکوت عظیم
صدای نجواگر خداوند را شنید
این صدا فقط در قلب طنین می اندازد
زمانی که دل را، از هیاهوی دل مشغولی ها خالی کردی
نجوای او به گوش می رسد
در واقع این دل ماست که با او سخن می گوید
دل،  در این هنگام چون نی بر لبان خداوند نشسته است
و به آهنگ او
مترنم است
و بی کلام سخن می گوید.
با باوری قوی
دلم را از هر کینه و بغض و حسدی پاک می کنم
قلبم را از هر احساس ناپاکی می شویم
روحم را با ایمانم طهارت می دهم
مغزم را از هر اندیشنه ناصوابی دور می کنم
زبانم را از هر گفتار و سخن نازیبایی تمیز می کنم
آنگاه قلبم را خانه حضرت دوست می کنم
و..
به نیایش مینشینم
 
پروردگارم
 
مرا با احساس سپاس و قدردانی سرشار کن
جانم را لبریز از حضور حقیقت گردان
خداوندا
میدانم در تمام سختیها و تنهاییها
تنها تو تکیه گاه منی
اگر به غیر تو تکیه کرده ام
مرا ببخش



No comments:

آرشیو مطالب