گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, July 19, 2010

گلها

درود بر دوستان وسروران
دوست بزرگوار وبی نام نشانی گلایه نموده اند که اگر مانیفیستی برای گروه تدوین میشود همه باید به ان پایبند باشند که حق باایشان است ولی چند پرسش از این بزرگوار دارم که علاقه دارم در جمع سرورانم در گروه مطرح ودر همین گروه نیز پاسخ داده شود تا نکاتی برای همه فرهیختگان روشن گردد.
دوست بی نام نشان ایا بر روی پکیجی که در خارج از ایران ودر استرالیا تکثیر وطراحی شده ایا نام گروه عاشقان گلها درج شده که شما پای گروه عاشقان گلها را به میان می کشید؟
دوست بی نام نشان ایا شما برنامه ها را در اختیار خانم سنجری زاده  واینجانب قرار داده اید که حال مدعی می باشید ما از نت این برنامه ها را دریافت کرده ایم؟
دوست بی نام نشان گروه عاشقان گلها کلیه برنامه ها را که خیلی از عزیزان گواه این مطلب می باشند تنها با دریافت هزینه رایت وبسته بندی   در داخل ایران ارسال نموده است ایا این مطلب را می دانستید؟
  دوست بی نام نشان ایا تابحال شما برنامه ای حتی در حد یک تک تصنیف به گروه ارسال نموده اید؟
دوست بی نام ونشان این  حقیر بعد از چند سال عضویت در گروه اولین بار می باشد نام بی نشان شما را مشاهده میکنم ایا به تازگی عضو شده اید؟
دوست بی نام نشان ایا تا بحال شما خدمتی برای حفظ واشاعه موسیقی که مدعی ان هستید انجام داده اید ؟
دوست بی نام ونشان  ایا شما  تا بحال از خواب واستراحت وجیب  شخصی خود برای اشاعه موسیقی اصیل ایران از جمله برنامه گلها دیناری هزینه کرده اید ؟
دوست بی نام نشان تمنای عاجزانه دارم نام عزیزانم وسرورانم در گروه عاشقان گلها را در این مطلب باز ننماید که خود پاسخ گو به شما وهمه  بزرگواران هستم
دوست بی نام ونشان من منتظر این نوع برخورد بوده وهستم ومیدانستم وقتی این  مانیفیست برای چندمین بار به گروه ارسال شود برای خیلی از جمله شما خوشایند نخواهد بود
دوست بی نام نشان خانم سنجری زاده انچه از ارشیو شخصی خود را در اختیار داشته به این  مجموعه اضافه نموده وبازحمات زیاد در خارج از کشور وتنها برای عزیزان خارج از سرزمین مادری اماده  نموده اند نه برای داخل ایران
دوست بی نام نشان ایا شما  تابحال فکر کرده اید هزینه رایت هر حلقه دی وی دی در خارج از ایران چقدر است ؟
دوست بی نام نشان ایا میدانید هزینه طراحی روی جلد وروی حلقه دی وی دی ها در خارج از ایران چقدر هزینه در بر داشته است ؟
دوست بی نام نشان ایا فکر کرده اید خانم سنجری زاده به فکر زراندوزی بوده اند که سخت در اشتباه می باشید این بانوی بزرگوار تنها به فکر حفظ واشاعه موسیقی اصیل ایران بوده اند بس
دوست بی نام نشان ایا میدانید تمام در امد از حاصل فروش این برنامه در داخل ایران از طرف بانو سنجری زاده برای چه کاری در نظر گرفته شده است کاری که دلی به  وسعت دریا میخواهد ودر من وشما وجود ندارد ؟
دوست بی نام نشان تمنا دارم بگذارید من سکوت کنم واین سینه پر درد را باز نکنم تا باعث تکدر خاطر عزیزانم در گروه  نشود
دوست بی نام نشان لطفا یکبار دیگر با مراجغه به مانیفیست ارسالی ببنید منظور از ارسال  این منشور چه کسانی وچه مطلبی بوده است بعد در مقام قضاوت وگلایه  بنشینید
حال قضاوت با همه سرورانم در گروه رادیو گلها
باسپاس محسن سعیدپور                

No comments:

آرشیو مطالب