گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, July 29, 2010

D A R I U S H

آلبوم های داریوش برای علاقه مندان این هنرمند بزرگ


آلبوم : چشم من (Cheshme Man)


آلبوم : فرایاد زیر آب (Faryad Zire Ab)



آلبوم : شقایق (Shaghayegh)

آلبوم : رومی (Rumi)

آلبوم : به من نگو دوست دارم (Be Man Nagoo Dooset Daram)

آلبوم : زندونی (Zendooni)

آلبوم : سال 2000 (Sale2000)

آلبوم : نیستی (Nisti)

آلبوم : نفرین نامه (Nefrin Nameh)

آلبوم : بچه های ایران (Bachehaye Iran)

آلبوم : گل بیتا (Gole Bita)

آلبوم : جنگل (Jangal)

آلبوم : راه من (Rahe Man)

آلبوم : معجزه ی خاموش (Mojezeyeh Khamoosh)

آلبوم : پرنده ی مهاجر (Parandeyeh Mohajer)

آلبوم : نازنین (Nazanin)

آلبوم : سلام ای خاک خوب مهربانی (Khake Mehrabooni)

آلبوم : آشفته بازار (Ashofteh Bazar)

آلبوم : نون و پنیر و سبزی (Noon o Panir o Sabzi)

آلبوم : مسبب (Mosabbeb)

آلبوم : دیوار (Divar)

آلبوم : آهای مردم دنیا (Ahay Mardome Donya)

آلبوم : امروز (Emrooz)

آلبوم : خاموش نمیرید (Khamoosh Namirid)

آلبوم : محتاج (Mohtaj)

آلبوم : هم صدا (Ham Seda)

آلبوم : سفره سین (Sorfeh Sin)

آلبوم امان از (Aman Az)

آلبوم : کهن دیارا (Kohan Diyara)

آلبوم : دنیای این روزای من (Doonyaye In Roozaye Man)

آلبوم : دوباره میسازمت وطن (Dobareh Misazamat Vatan)

آلبوم : کنسرت پالاس (Live In Palace)

آلبوم : ندیم (Nadim)

آلبوم : صنه1 (Sahne1)

آلبوم : صنه2 (Sahne2)

آلبوم صنه3 (Sahne3)





دوستان عزیز آلبوم قهرمانان وطن رو هنوز نزاشتم توی وبلاگم. اگر عکس و کلیپ میخواهید میتونید به وبلاگ مراجعه کنید

DariushLoves





No comments:

آرشیو مطالب