گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, July 25, 2010

Re: توضیح برای: Iran, Seven faces of civilization



2010/7/20 farhad samadinasab <farhadsamadinasab@yahoo.com>
با درود فراوان به دوستان رادیو گلها
این اولین ایمیل من برای شما دوستان است وبیشترسعی داشتم دریافت کننده باشم وشنونده. امروز موفق شدم با نصب برنامه دانلود هلپربر روی کامپیوتر فیلم ساخته آقای فرزین رضائیان را با نرم افزار ریل پلیر مشاهده کنم .کار بسیار زیبائی بود ولی در پایان فصل سوم برای خودم و وقتی که صرف کردم متاسف شدم.شروع فصل چهارم با عنوان دوران طلائی ایران نامگذاری شده و مصادف است با حمله اعراب به ایران و از بین رفتن پادشاهی ساسانی. شاید از نظر ایشان دوران فوق برای ایران طلائی بوده و نه دوران هخامنشی و ساسانی که با ساده ترین ابزار تندیسها و ظروف بینظیری ساخته شده که هنوز هم هنرمندان ما قادر به  ساخت اینچنین لوازمی نشده اند.با کمال افتخار به این کار (کپی کردن ساخته ایشان) افتخار کرده و همه دوستان را به استفاده غیرقانونی از تولید ایشان دعوت مینمایم.
 
 
http://www.dh4e.com/   ابتدا به این سایت رفته و با دانلود کردن برنامه دانلود هلپرزمینه را برای دانلود اصلی آماده کنید(حتما برروی تولبار فعال شود) ا
با باز کردن صفحه گوگل و رفتن به آدرس مورد نظر آیکون دانلود را روی تولبار فعال کنید.ترجیحاً در زمان دانلود فیلم از فعال کردن سایر برنامه ها خودداری کنید 


No comments:

آرشیو مطالب