گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, July 2, 2010

درخواست یک برنامه از گلها

با سلام خدمت دوستان عزیز
من دنبال برنامه ای از گلهای رنگارنگ هستم که خودم دارم اما کیفیتش خیلی پایینه اگر کسی از شما دوستان این برنامه رو با کیفیت عالی داره ممنون میشم برام ارسال کنه
 
 
مشخصات : گلهای رنگارنگ فکر کنم 244
خواننده آواز گلپایگانی
قسمتی از غزل آواز
کار جنون ما به تماشا کشیده است -- یعنی تو هم بیا که تماشای ما کنی
دانی که چیست حاصل انجام عاشقی --- جانانه را ببینی و جان را فدا کنی
تا کی به انتظار قیامت توان نشست ؟ ---- برخیز تا هزار قیامت به پا کنی
دستگاه همایون
 
به خاطر حجم زیاد ایمیل ها و با توجه به اینکه من در چندین گروه عضو هستم خواهشا در قسمت سابجکت با نام خودم ارسال کنید تا راحت تر پیدا کنم
و حجم فایل مورد نظر نیز حداکثر 10مگا بایت و با سرعت 64 باشد
 
ارادتمند همگی صالحی

No comments:

آرشیو مطالب