گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, August 21, 2010

در بزرگداشت استاد محمد رضا شجریان

دوستان ارجمند،
خواندن متن خبرگزاری پارس و نکات تکان دهنده ای که هم اکنون در مورد استاد بزرگوار و ارجمند ما محمد رضا شجریان نوشته شده است، موجب تشویش و نگرانی همۀ  کسانی ست که به سرشت نیکو و خدمات بی نظیر استاد ارادت می ورزند و تندرستی و آسودگی خاطر او را آرزومندند. امیدوارم همۀ دوستداران او به گونه ای که خود صلاح می دانند، ناخشنودی خویشتن را از تفسیر خبرگزاری پارس ابراز دارند.
باری در ماه میِ امسال که استاد و گروه شهناز در ناحیۀ واشنگتن بزرگ کنسرت دادند، طبق معمول که کنسرت های اجرا شده در این ناحیه را نقد می کنم، دربارۀ او و گروه شهناز مقاله ای نوشتم که ابتدا در هفته نامۀ ایرانیان چاپ شد. سپس استاد ارجمند دکتر علی میرفطروس  بر من منت نهاد و آنرا به تارنمای خود افزود و سپس آقای حبیب شوکتی در تارنمای رسانه.
اینک این مقاله را تقدیم حضور همۀ شما عزیزان می کنم. خداوند به من آنقدر توان بدهد که بتوانم بزودی و در مقاله ای دیگر از این هنرمند برجسته که حقّی بزرگ به گردن موسیقی اصیل ایرانی دارد، قدردانی کنم.
اگر دوستانی مطالبی دارند که می خواهند در این زمینه با من سهیم شوند تا به غنایِ آن مقاله افزوده شود، البته که مدیون و سپاسگزارشان خواهم شد. هر کجا از اطلاعات رسیده بهره ببرم با اجازۀ فرستنده نامش را خواهم برد.
با تقدیم احترام، شهریار صالح  


--
Shahriar Saleh, P.E.

No comments:

آرشیو مطالب