گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, August 15, 2010

امشب به بر، من است آن مایه ناز - بانو مرضیه


امشب به بر من است آن مایه ی ناز

یارب تو کلید صبح در چاه انداز

ای روشنی، صبح به مشرق برگرد
ای ظلمت شب، با من غم دیده بساز


امشب شب مهتابه، حبیبم رو می خوام
حبیبم اگر خوابه، طبیبم رو می خوام

گویید فلانی آمده
آن یار جانی آمده
مست است هوشیارش کنید
خوابست بیدارش کنید

آمده حال تو احوال تو
 سفيد موی تو
سيه خال تو
ببیند برود

امشب شب مهتابه حبیبم رو می خوام
حبیبم اگر خوابه طبیبم رو می خوام



آنگه لب می، بوسد لبم لب وی
او مست و ز می، گردد و من مست  ز وی

امشب شب مهتابه حبیبم رو می خوام
حبیبم اگر خوابه طبیبم رو می خوام




ماه غلام رخ زیبای تو             سرو کمر بسته بالای تو            ای حبیبم، ای عزیزم
مجمع دل‌های پریشان جمع، ای حبیب ای طبیبم     چین سر زلف چلیپای تو ای عزیزم

ای مه انور   لعل تو شکر
از همه بهتر    قند مکرر

قند مکرر لب خندان توست ای عزیزم
قند مکرر لب خندان توست ای عزیزم




 بانو مرضـیه (کنسرت فرانسه)


حجم: 2.5 مگابایت      دانلود



پایدار باشید
امیر پارسا مقدم - وبلاگ ندای گلها









اصل شعر ماه غلام رخ زیبای تو - فروغ بسطامی

ماه غلام رخ زیبای تو                سر و کمر بسته بالای تو
تن همه چشم است به صحن چمن            نرگس شهلا به تماشای تو
مجمع دل‌های پراکنده چیست                    چین سر زلف چلیپای تو
زاهد و اندیشه‌ی گیسوی حور               دست من و جعد سمن سای تو
گر تو زنی تیغ هلاکم به فرق               فرق من و خاک کف پای تو   
روی من و خاک سر کوی عشق           رای من و پیروی رای تو
تیر من دیده‌ی کج بین غیر                  تیغ من و تارک اعدای تو   
چه فشاند نمکم بر جگر                   لعل شکرخند شکرخای تو  
دیر کشیدی ز میان بس که تیغ            مرد فروغی ز مداوای تو





No comments:

آرشیو مطالب