گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, September 25, 2010

اجرای خصوصی_ شجریان

عزیزان از همه شما واز همه خانمها و اقایانی که به بنده محنت نهاده جواب ایمیلهایم را با لطف دادند سپاسگذارم من به عنوان کوچکترین فرد این جمع از همگی شما ممنونم
فکر میکنم در این جمع هم مثل کلاس درسمون کوچکترین باشم چون من متولد 66 هستم
======================================
عزیزان این هم یک اجرای خصوصی از استاد بزرگ ایران که با همراهی ویولون اجرا شده و در اخر این فایل هم ظاهرا صدای ضبط شده در مراسم تشییع پیکر بزرگوار احمد عبادی است همچنان من را با نظرات سازنده تان همراهی کنید 
 تقدیم به گلها
 
 سید عبدالحمید موسوی
 
جمال شخص نه چشم است و زلف و عارض و خال
هزار نکته در این کار و بار دلداریست
                         http://www.4shared.com/audio/ffaqHIUI/01_online.html
 
 
 

No comments:

آرشیو مطالب