گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, September 27, 2010

Re: درخواست

دوستان گرامی گروه دوستداران گلها،
 
برای چندمین بار توضیح خدمتتان عرض میکنم.
 
آهنگ زیبای شاهزاده قصه من ساخته استاد ارجمند آقای مهندس همایون خرم است در دستگاه همایون - آواز اصفهان که اولین بار حدود سال پنجاه و سه شمسی به وسیله خانم عهدیه اجرا شده است.
اجرای زیبابی که بر روی یوتیوب است یه وسیله آقای حامد فولاد قلم بازخوانی شده است. نام همخوان خانم در هیچ جا ذکر نشده است.
 
این آهنگ هیچ ربطی به خانم فراهانی ندارد.
 
شایسته است که در تعریف و تمجید از یک ترانه،  نام آهنگساز، شاعر و دستگاه آن را ذکر بفرمایید.
 
ارادتمند،
احمد مختاری فرد
 

Sent: Monday, September 27, 2010 2:27 AM
Subject: Re: درخواست

با سلام
فکر میکنم این آهنگ زیبا از خانم عهدیه باشد . در ضمن آقای شهاب حسینی هم آن را خوانده اند

2010/9/25 Hojjat Ghahramani <hjtghrmn@yahoo.com>
با درود به همه ی یاران رادیو گلها
آهنگ جدید و زیبایی از خانم گلشیفته فراهانی با نام "شهزاده ی قصه ی من" را برای عزیزان ارسال می کنم که به احتمال زیاد شنیده باشید و فکر می کنم بازخوانی یک آهنگ قدیمی است، لطفا اگر کسی از دوستان در مورد این آهنگ اطلاعی دارد ارسال نماید
با سپاس فراوان
پاینده و پیروز باشید


No comments:

آرشیو مطالب