گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, September 28, 2010

Fw: یک شبی مجنون نمازش را شکست



----- Forwarded Message ----
From: Ahoora H <ahoora.h125@yahoo.com>
To: .friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Sent: Wed, August 18, 2010 11:13:05 AM
Subject: یک شبی مجنون نمازش را شکست

تقدیم به عشاق...عشق

 

 

یک شبی مجنون نمازش را شکست

 

بی وضو در کوچه ی لیلا نشست

 

عشق آن شب مست مستش کرده بود

 

فارغ از جام الستش کرده بود

 

گفت یارب از چه خوارم کرده ای

 

برصلیب عشق دارم کرده ای

 

خسته ام زین عشق دل خونم نکن

 

من که مجنونم،تو مجنونم نکن

 

مرد این بازیچه دیگر نیستم

 

این تو ولیلای تو... من نیستم

 

گفت ای دیوانه لیاقتت منم

 

در رگت پنهان و پیدا منم

 

سالها با جور لیلا ساختی

 

من کنارت بودم و نشناختی

 

 

شاید همین باشد....وبس

 

 

 

 

 

 



No comments:

آرشیو مطالب