گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, February 9, 2011

نماهنگ به یاد بانو الهه ورهی معیری

نماهنگ
درود بر دوستان

تصنیف ای غم چه خواهی

خواننده  الهه

شاعر  رهی معیری

اهنگساز  همایون خرم

مایه  دشتی

برگرفته از گلهای رنگارنگ شماره 437

اگر از کمند عشقت   بروم کجا گریزم
که خلاص بی تو بندیست  وحیات بی تو زندان

از دیده بارم  و زدل برارم

بی روی  ماهی اشکی واهی
دیگر زجانم  ای غم چه خواهی

از داغ  هجران  چون اشک لرزان
افتاده ام من بر خاک راهی

 دیگر زجانم ای غم چه خواهی

او رفت وبا او رفت ارزوها
سودی نبردم از جستجوها

هر سو دویدم شادی ندیدم
اتش اثرم اتش اثرم  شمع سحرم  من اه

از باد صبا در دشت جنون سرگشته ترم من
دیگر زجانم ای غم چه خواهی

هستی چه باشد اشفته خوابی نقش فریبی موج سرابی
بخل محبت پزمرده شد کو؟فیض نصیبی اشک سحابی

اتش اثرم اتش اثرم  شمع سحرم من اه
از باد صبا در دشت جنون سرگشته ترم من

دیگر زجانم ای غم چه خواهی
از داغ هجران چون اشک لرزان

افتاده ام من بر خاک رهی
دیگر زجانم ای غم چه خواهی


http://www.mediafire.com/file/344363iybaawabm

 سعیدپور

No comments:

آرشیو مطالب