گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, February 9, 2011

تصنیف دلم شکسته با صدای سیما بینا

درود بر دوستان

نماهنگ  تصنیف  دلم شکسته

خواننده  سیما بینا

شعر از هما میر افشار

اهنگساز  حسن یوسف زمانی 

رفتی دلم شکستی این دل شکسته بهتر
پوسیده رشته عشق از هم  گسسته بهتر

من انتقام دل را هر گز نگیرم از تو
این رفته راه ناحق در خون نشسته بهتر

در بزم باده نوشان ای غافل از دل من
بستی دو چشم وگفتم میخانه بسته بهتر

چون لاله های خونین ریزد سر شکم امشب
 بر گور عشق دیرین گل دسته دسته بهتر

 ائینه ایست گویا این چهره ی غمینم
تا راز دل ندانی درهم شکسته بهتر

فرسوده بند الفت با صد گره  نیرزد
پیمان سست وبیجا ای گل نبسته بهتر

گر یادگار باید از عشق خانه سوزی.....
داغی هما بسینه  جانی که خسته بهتر

http://www.mediafire.com/?552nqpomlgj7ed0

با احترام  سعیدپور

No comments:

آرشیو مطالب