گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, July 18, 2011

Re: الهه،ستاره‌های آسمون شاهدن،میدونن

میدوننن اون دشت‌ها و بیابون‌ها میدونن میدونن اون ابرها و اون
بارون‌ها میدونن

میدونن اون چمن‌ها که پا روشون میذاشتیم اون بهار‌ها من و تو چه
روزگاری داشتیم

میدونن خوب،میدونن خوب اون آلاچیق‌های قشنگ

اون درخت ها،کوچه باغ ها،گلهای رنگ و با رنگ

میدونن اون دونه دونه اشک‌های سرد آسمون

میدونن اون تپه‌ها و اون کوه‌های بیابون

که با من چی‌ گفتی‌،چی‌ از من شنوفتی

ستاره‌های آسمون شاهدن میدونن،پرنده‌های بی‌ زبون شاهدن میدونن

من و تو چه وعده ها،چه قراری داشتی،چه روز و شبهای خوش و روزگاری داشتیم

ستاره‌های آسمون شاهدن میدونن،پرنده‌های بی‌ زبون شاهدن میدونن

که با من چی‌ گفتی‌،چی‌ از من شنفتی


-------

On 18 Jul., 07:29, artin20 <amirto...@yahoo.de> wrote:
> درود،
>
> با صدای الهه،ترانه بسیار زیبا و ماندگاری به نام ستاره‌های آسمون،که
> ممکن هست برای بسیاری خاطره انگیز باشد،البته الهه ترانه دیگری هم با نام
> ستاره‌های آسمون دارد،ولی‌ این ترانه دیگری هست و بسیار زیباست و صدای ساز و سورنا به زیبایی اون افزوده.آرتین

-----
>
> http://www.4shared.com/audio/LhoLiX7h/ElaheSetarehaye_Asemon_Shaheda....
>
> http://www.mediafire.com/?80b0o373dfn8ok2
>
> میدوننن اون دشت‌ها و بیابون‌ها میدونن     میدونن اون ابرها و اون
> بارون‌ها میدونن
>
> میدونن اون چمن‌ها که پا روشون میذاشتیم    اون بهار‌ها من و تو چه
> روزگاری داشتیم
>
> -------

No comments:

آرشیو مطالب