گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, December 18, 2011

Fw: Re: komak plz

باسلام خدمت سركار خانم آذر
اين نام و آدرسي كه خواستيد اگر چنانچه فايل آنرا هم بخواهيد بفرمائيد تا تقديم كنم
 
گلهای تازه شماره 42
اواز سیاوش
ویلون پرویز یاحقی
تار جلیل شنهاز
تنبک  جهانگیر ملک
اهنگ در بیات ترک
گوینده فخری نیکزاد
کلام اواز شیخ اجل سعدی

اگر تو فارغی از حال دوستان یارا
فراغت از تو میسر نمی شود ما را
تو را در آینه دیدن جمال طلعت خویش
بیان کند که چه بودست ناشکیبا را
بیا که وقت بهارست تا من و تو به هم
به دیگران بگذاریم باغ و صحرا را
به جای سرو بلند ایستاده بر لب جوی
چرا نظر نکنی یار سروبالا را
شمایلی که در اوصاف حسن ترکیبش
مجال نطق نماند زبان گویا را
که گفت در رخ زیبا نظر خطا باشد
خطا بود که نبینند روی زیبا را
به دوستی که اگر زهر باشد از دستت
چنان به ذوق ارادت خورم که حلوا را
کسی ملامت وامق کند به نادانی
حبیب من که ندیدست روی عذرا را
گرفتم آتش پنهان خبر نمی داری
نگاه می نکنی آب چشم پیدا را
نگفتمت که به یغما رود دلت سعدی
چو دل به عشق دهی دلبران یغما را
هنوز با همه دردم امید درمانست
که آخری بود آخر شبان یلدا را

 

--- On Sat, 17/12/11, Mohsen Soly <mohsen.soly@gmail.com> wrote:

From: Mohsen Soly <mohsen.soly@gmail.com>
Subject: Re: komak plz
To: "FIRE 20" <perfect_graphist65@yahoo.com>
Date: Saturday, 17 December, 2011, 11:05 PM

با سلام 
 من خودم این آهنگ را ندارم ا زدوستان تقاضا می کنم که اگر دارند درخواست این هموطن را اجابت کنند. 
آذر گرانمایه شما هم  درخواستتان را در گروه  زیر مطرح کنید
با تشکر محسن سلیمانی



2011/12/17 FIRE 20 <perfect_graphist65@yahoo.com>
کپی از:

این یک پرس و جوی ایمیل http://www.delawaz.com/fa/ از طرف:
Azar <perfect_graphist65@yahoo.com>

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شمادست اندرکاران محترم سایت.نمی دونم این موردیو که توش ازتون کمک میخام درحیطه ی کاریتون هست یاخیرولی حقیقتامستاصل شدم.من تمام سایت ها واینترنتوواسه پیدا کردن آهنگی ازاستادشجریان بااین مشخصات زیروروکردم:دستگاه:بیات ترک
خواننده:شجریان یاسیاوش
ویولن:پرویزیاحقی
تار:فرهنگ شریف
تنبک:امیرناصرافتتاح
گوینده فخری نیکزاد
یه بخشی از شعر:اگرتوفارغی ازحال دوستان فراغت ازتومیسرنمیشودمارا
عاجزانه ازتون تقاضامی کنم اگه نشونی ازین آهنگ دارین منوراهنمایی کنی.پدرم واقعاشیفته ی این آهنگه امامن خودموکشتم آهنگی بااین ترکیب پیدانکردم.تمام آرشیوگلهای تازه روهم گشتم ولی بازهم خبری نبود.ازشماکه منبع وآرشیواین آهنگ هاهستیدتقاضامی کنم کمکم کنید.باتشکر



No comments:

آرشیو مطالب