گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, July 22, 2012

موسیقی اصیل شرافت،فرهنگ و اصالت ایرانیان

آرشیو نوازندگان و خوانندگان موسیقی اصیل ایران
درود به دوستان ارجمند

در ابتدا واقعا از محبت همه شما سروران گرامی سپاسگزارم،وقتي ديدم كه شما دوستان، سایت و گروپ را جدي گرفتيد و اين همه به آن توجه داريد، متوجه شدم كه براي احترام به شما هم كه شده بايد آن را فعال تر و پربارتر كنم تا شایسته بيننده هاي بزرگوارش باشد.
به همين دليل تصميم گرفتم از خود شما دوستان در بهبود شرايط كمك بگيرم، چون سرمايه هاي اصلي من شما عزيزان هستيد. آن افرادي كه احساس ميكنند، شرايط كافي براي همكاري با من در اداره كردن گروپ و سایت را دارند حتما اعلام آمادگي کنند تا من افتخار اين را پيدا كنم كه با شما سروران در اين طرح فرهنگی مشاركت داشته باشم .
خواهشمندم مثل گذشته با ايميل ها و كامنتهایتان من را در بهبود كيفيت مطالب راهنمايي كنید

اميدوارم هرچه زودتر افتخار همكاري با شما برای من فراهم بشود
دل زیبای شما بهاری، شادیتان پایدار و مهرتان روز افزون
ارادتمند احسان رجایی

این سایت آرشیو کاملی از زندگینامه و آثار برجسته نوازندگان و خوانندگان اصیل ایرانی می باشد . امیدوارم مورد پسندتان  قرار گیرد.
 این مجموعه شخصـی و صرفاً هنـری است و هیچ گونـه گرایش سیاسی و حزبی ندارد

دوستان و هموطنان عزیز ، هر چه زمان می گذرد ، موسیقی اصیل ایرانی کم رنگ تر می شود.بیایید جوانان را آگاه تر کنیم تا بتوانیم روزی موسیقی سنتی ایرانی را  به جهان عرضه نماییم.

شایسته است تلاش نماییم تا فرهنگ و تمدن غنی ایران زمین را حفظ کنیم
استاد شجریان : مجريان نگذارند موسيقي اصيل و سنتي منسوخ شود
استاد بیژن تَرَقی:
دلم می‌خواهد کاری را که ما کرده‌ایم جوان‌ها ادامه بدهند و از یاد نبرند.کار ما را پخش کنید که جوان‌ها ببینند چه بوده و بدانند چرا به این وضعیت ‌افتاده است


موسیقی اصیل شرافت،فرهنگ و اصالت ایرانیان
www.AsilMusic.com
www.RadioAsil.com
AsilMusic.com@gmail.com
انجمن موسیقی اصیل ایران در فیسبوک:
https://www.facebook.com/groups/AsilMusic
کانال ویدئویی موسیقی اصیل:
http://www.youtube.com/user/asilmusicvideo
--------------
----
-

No comments:

آرشیو مطالب