گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, April 25, 2013

دیدار با استاد انوشیروان روحانی

سلام بر دوستان عزیز گلها

فرصتی پیش آمده که هفته آینده دیداری با هنرمند بزرگ کشورمان استاد
"انوشیروان روحانی " داشته باشم.
لذا به عزیزان و دوستان گلها پیشنهاد میکنم اگر کاری گفتاری عکسی کلامی
نوشتاری در مورد استاد در اختیار دارند و تمایل دارند!! که به دست ایشان
برسد با من در ارتباط باشد ، البته ناگفته نماند که من تقریبا تمام
کارهای ایشان را در آرشیوم دارم وبه شخصه نیازی به کاری از ایشان ندارم
ولی بخاطر یک جمله ایشان تمام سعی ام را میکنم که کارهای کمتر پخش شده
ایشان را برایشان جمع کنم.
برنامه های موجود از ایشان در آرشیو من شامل: برنامه های تصویری
برنامه های رادیویی
برنامه های گلها
و تعداد زیادی فیلم که ایشان بعنوان آهنگساز، تنظیم کننده؛ سازنده موزیک
متن و تکنواز شرکت داشته اند.

تکرار میکنم این فقط یک پیشنهاد در ارتباط با آثار استاد روحانی می باشد!
زیرا بخوبی میدانم که افراد زیادی هستند که تمایل دارند که آثار و چیزهای
دیگری که مربوط به استاد می شود را در اختیارایشان قرار دهند ولی راه آن
شاید برایشان میسر نبوده . به همین جهت بنده با توجه به شناختی که از
فضای مابین دوستان گلها دارم و باتوجه به علاقه بسیار زیاد استاد در مورد
آثارشان تصمیم گرفتم برای این هنرمند بزرگ که در حقش جفاهای بسیار شده
است! کاری در حد نام و شخصیت ایشان انجام دهیم ،هنرمندی که همیشه و در
همه جا مایه فخر ایران و ایرانی بوده و خواهد بود. البته میدانم که هیچ
کاری جای زحمات این بزرگان را نخواهد گرفت ولی بنده به سهم خودم تلاشم را
مضاعف تر کردم !


فرصت مناسبی است تا از زحمات آقایان شجاع الدین ،کاظمیان ، آرتین و دیگر
دوستان بابت زحمات مداومشان کمال تشکر و سپاس را داشته باشم

با احترام
بهداد احمدخانی

--

---
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "دوستان راديو گلها" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha و unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_out دیدن کنید.

No comments:

آرشیو مطالب