گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, June 22, 2013

افسانه من و غم من _ پوران

افسانه من وغم من
(عشق تو)
...
آهنگ:عباس شاپوری  شعر:پرویز خطیبی  بیات اصفهان  خواننده:پوران
...
بیا یک نظر، که ازهجرتو بی تابم
به چشمم نگر، که در آتش و درآهم
افسانه من وغم من، بجو ازلب پیمانه
! می محرم من ودل من،زعالم شده بیگانه
من تشنه هجرانم، وصل تو نمی خواهم
پرورده این اشکم،دلبسته این آهم
! قلب من ویاد تووعشق تو
دراین خانمان بسی فتنه به پا کردی
! وفای مرا ندیدی وخطا کردی
....
درحسرت توولب تو، پریشانم ودیوانه
ویران شده دل، قدمی، بنه برسرویرانه
مارا زسرکویت میرانی و می خوانی
من غنچه پژمرده، تو نوگل خندانی
  !!! قلب من ویاد تووعشق تو
......
...
با مهر و احترام
حمید شجاع الدینی
...
http://www.mediafire.com/listen/7cq9a28soca4bd7/Afsaneh_man_o_ghame_man_Pooran.mp3

No comments:

آرشیو مطالب