گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, September 15, 2013

با درود به تمامی همگروههای نازنین

با آرزوی بهترینها برای یکا یک عزیزان . چندیست با تاسف گروه دوستداران گلها بی رمق گردیده و دیگر از آن شور و شوقی که بر فضای آن حاکم بود هیچ خبر و نشانه ای نیست . بهر دلیل و هر صورت هر چند وقت یکبار جمود و سردی بر گروه مستولی میشود و عزیزان و گرانمایگانی که با گذاشتن برنامه های زیبا و جذاب در گروه موجب میشدند هر روز با اشتیاق به گروه سری زده و از خرمن پر برکتش خوشه چینی کنیم به حداقل رسیده است . مطلقا هدفم کنکاش در این زمینه نیست چون کم و بیش به آن آگاهیم فقط میخواهم نازنینانی که همیشه با زحمت و کوشش آنها گروه پیوسته برپا بوده و از خزانه مهر و محبتشان پر رونق . خواهش کنم دگر بار آستین همت بالا زده و تلاش از سر بگیرند . میخواستم از تعدادی از سروران و بزرگوارن که همیشه گروه عرصه همتشان بوده نام برده که هم از محبتهای گذشته شان تقدیر کنم و هم بگویم که در حال حاضر تا چه اندازه کم رنگ شده ولی با خود گفتم ممکن است به دلیل فراموشی نام آقا و یا خانمی سهوا از قلم بیفتد و موجب شرمساریم گردد بدین نظر از بردن نام خاصی صرف نظر میکنم ولی مطمئن هستم که همه دوستان حدیث مفصل خواهند خواند از این مجمل که منظور چه کسانی هستند که البته چندان هم مجمل نشد . از پر گوئی پوزش میطلبم و با آرزوی سلامت و سعادت برای تمام دوستان و مهربان  یاران همگی را به کردگار یکتا میسپارم . پیروز و پاینده باشیدمحمود امیرکهریز    

No comments:

آرشیو مطالب