گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, January 21, 2014

ای رهیده با نغمه ها با شوق پر پروازها

با درود بی پایان به همراهان و همدلان ومدیران محترم رادیو فردا  آخرین سروده ام را تقدیم می کنم امیدوارم مورد قبول واقع شود .

 

 

 

با احترام

مهرداد عسکری بهبهانی

                        

1/11/92

 

 

سه شنبه 1 بهمن 1392

 

ای رهیده با نغمه ها با شوق پر پروازها

   نوشته شده توسط: مهرداد    

ارسال به

ای رهیده با نغمه ها با شوق پر پروازها

با کلامی عاشقانه  درمانت  کنم با رازها

شب تاریک ازنورخورشید ها درسیاره ها

کاش کرم شبتابی بدرقه راهت کنم با نازها

شوق دیدار کرد ما را شیدا وحیران و منگ

درآسمان پرستاره پیدایت کنم با دم سازها

بیاواژه های دلنشین وموزون وآهنگین بگو

تا در شعرها دلفریب خوانمت باسازوآوازها

رها ازدرد هجرانی کلامی گفتی سو سو زدی

باید باعشق برهجرانت کنم با سوزهاوگدازها                     

     

 

                               مهرداد عسکری بهبهانی

                                        90/3/17

                                        92/11/1( رها)

 



__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 9310 (20140119) __________

The message was checked by ESET Smart Security.

http://www.eset.com

No comments:

آرشیو مطالب