گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, January 3, 2014

برنامه در خواستی یکی از دوستان گلها


زمان برنامه : ۳۰:۰۲ دقیقه

حجم برنامه : ۲۸ مگابایت

شعر ابتدا :

کی بی تو دم زدم که دل مبتلا نسوخت

از آه گرم سینه جدا دل جدا نسوخت

( شاپور تهرانی )

آهنگ : همایون مهدی خالدی

خواننده تصنیف : سیما بینا

خواننده آواز : ایــــــــرج / محمود محمودی خوانساری

گوینده : فیروزه امیر معز

شاعر :

سینای اصفهانی :

گفتمش "گل" رخش دمید که من

گفتمش "غنچه" لب گزید که من

میرحسین یا جلایر ( طفیلی ) :

سرو قدت جلوه کرد قـدر صنوبر شکست

لعل لبت خنده زد قیمت شکر شکست

مطلع تصنیف :

دیشب همه شب در برم آن سلسله مو بود

من بودم او بود

مه دلکش و گل نغز و هوا غالیه بو بود

من بودم و او بود

( حسین پژمان بختیاری )

ساقی بیا که یار ز رخ پرده بر گرفت

 کار چراغ خلوتیان باز در گرفت

( حافظ )

مطلع آواز :

آرام تو رفتار به سرو چمن آموحت

تمکین تو شوخی به غزال ختن آموخت

( طالب آملی )

همکاری : پرویز یاحقی ویلن / جلیل شهناز تار /

اعلام برنامه : دارد

اعلام شماره : دارد

http://www.mediafire.com/listen/30hdhgnm4hbycme/480_(2)_-_golhaye_rangagang_-_www.qwsa1.rozblog.com.mp3


--
 
---
‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "دوستان راديو گلها" مشترک شده‌اید.
‏برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha و unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_out دیدن کنید.

No comments:

آرشیو مطالب