گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, January 4, 2014

در بارۀ این درخواست {{کدام برنامۀ گلها}} که فرستاده بودم



On Saturday, January 4, 2014 3:24:41 PM, M.R <m_rasti_1969@yahoo.com> wrote:
دوستان سلام
از اینکه محبت داشتین و پاسخ دادین بسیار ممنونم ؛ شما لطف دارین ؛ اما ظاهرا دوستان متوجه درخواست من نشدن و یا اینکه من بد نوشته بودم. من دنبال برنامه هایی نمیگردم  که در اون این غزل پژمان بختیاری به شکل آواز و یا دکلمه اجرا شده ؛ من به دنبال برنامۀ مشخصی از گلها هستم که توسط توسط ایرج اجرا میشه و طی اون برنامه فیروزه امیرمعز این غزل رو از اول تا به آخر دکلمه میکنه . وقتی من ایران بودم خودم کاست این برنامه رو داشتم و حداقل اطمینان دارم که خواننده و گوینده کیه ؛ حتی احتمال میدم که از برنامه های گلهای تازه باشه نه گلهای رنگارنگ. اما اونچه واسه من فرستاده شده از محمودی خوانساری و قوامی و .... بدون شک اون برنامه نیست. حتی اگه قسمتی از این غزل به شکل آواز و یا دکلمه درش اجرا شده باشه. بهرحال اگه اطلاعی دارین دریغ نفرمایین. سپاسگزارم


دیشب همه شب در برم آن سلسله مو بود              من بودم و او بود
می بود و سه تا بود و صبا بود سبو بود                     من بودم و او بود
دامان چمن پر گل و در دامن گلزار                           من بودم و دلدار
مه دلکش و گل نغز و هوا غالیه بو بود                      من بودم و او بود
آن دم که چمن بود پر از نغمه ی بلبل                      من بودم و آن گل
آن گل که سراپا همه رنگ و همه بو بود                   من بودم و او بود
چشمان من از اشک سعادت شده لبریز                   وآن گلبن نو خیز
چون شاخ گل افتاده به پیرامن جو بود                      من بودم و او بود
می خورد به صد ناز و به صد ناز می ام داد                بوسی ز پی ام داد
آنجا که نه غیر و نه رقیب و نه عدو بود                      من بودم و او بود
او از می و من از می عشقش شده سرمست          او سرخوش و من مست
لب بسته و در سینه بسی راز مگو بود                     من بودم و او بود 
گه زیر گل سرخ و گهی زیر گل زرد                          و آن ماه زمین گرد
می رفت و دلم در پی او از همه سو بود                   من بودم و او بود 
هم صحبت من او شد و هم صحبت او من                در ساحت گلشن 
معشوقه نکو , عشق نکو , حال نکو بود                    من بودم و او بود 
از نام و نشانش چه سرایم سخن ای دوست            بگذر ز من ای دوست
روح من و عشق من و آمال من او بود                      من بودم و او بود
پژمان بختیاری




No comments:

آرشیو مطالب