گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, May 20, 2014

دلم به دیدارت ،هوایت آرزوست

 

درود بی پایان به همراهان و همدلان رادیو گلها آخرین سروده ام را که وبلاگ کرده ام را تقدیم  می کنم امید وارم مورد قبول واقع شود

با احترام

مهرداد عسکری بهبهانی

 

 

سه شنبه 30 اردیبهشت 1393

دلم به دیدارت ،هوایت آرزوست

   نوشته شده توسط: مهرداد    

ارسال به

دلم به دیدارت ،هوایت آرزوست

*********************

دلم به دیدارت ،هوایت آرزوست

به لبخندوغمزه ونازت آرزوست

چوآمدی دراندیشه وخیال من

نشستن درگل وگلستانت آرزوست

سوختن  پر پروانه می آید زدور

پروانه واشک شمعت آرزوست

گرد پیری نشسته بر تارک من

گذردر کوچه ی خیالت آرزوست

صد حیف که نشد  یار یار رها

توقف درزمان ومکانت آرزوست

                                              مهردادعسكری بهبهانی

                                                30/2/93 (رها)

 

No comments:

آرشیو مطالب