گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, May 24, 2014


                                                                 با تو

 

لک زد دلم برای بودن در لحظه های عشق

ایین مهر و سلامی به آفتاب

شوق گشودن در ، بر حضور دوست

گرمای دست تو در دست های خویش

لک زد دلم برای انکه صدایم کنی تو باز

با تو دوباره پر از حس عاشقی

یک استکان محبت گرم و کمی امید

لبخند پر سخاوت و

لختی سکوت ناب

از من نوشتن در چشمها ، بمان

از تو ، حدیث خواندن نوری در آسمان

بی هیچ شِکوه ز بد عهدی زمان

آری رها ز هر چه واژه ی ،

کی ؟ کو ؟ چرا ؟ چه وقت ؟

آنک جدا ز هر چه جدایی فکنده است

دیدی چگونه منتظرم ، چشم در رهم ؟

دیدی از آن دری که آمده بودی ، بهانه رفت ؟

لک زدم دلم برای لحظه دیدار آشنا

من سر به زیر ان همه باران مِهر تو

تو ، سر به مُهر آن همه راز میان ما

از تو ، کلام خدا حافظی به ناز

از من به دعوتی که بمانی دوباره باز

دریاب فرصت این لحظه های عمر

دریاب چشم مانده به در را به مهر و ناز

دلتنگ لحظه دیدار گشته ام

لک زد دلم برای انکه صدایم کنی تو باز

 http://k1shahbodagh.blogfa.com/

--

---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «دوستان راديو گلها» در Google Group ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

No comments:

آرشیو مطالب